Taka nazwa...

Dlaczego "adameria"?

Zaraz, zaraz... to się kojarzy ze słowami: cafeteria, drogeria, pasmanteria, fanaberia, kokieteria, histeria, itp.
W tej witrynce - ma prawo.
Będzie raczej okołomuzycznie. Choć nie zawsze,
a na dodatek widziane subiektywnie.
Zapraszam. Każdego kto tu zajrzy - pozdrawiam. Wszak ważne jest podzielenie się... z Wami.A na koniec - postaram się nie wymądrzać. Uda się:-)?

niedziela, 3 kwietnia 2011

Tramwaj i Luxtorpeda

Wczoraj spotkałem kolegę w tramwaju. Jechaliśmy razem 2 przystanki, ale wymieniliśmy nawzajem 2 ważne informacje. Ja poinformowałem go o koncercie P.O.D. w Warszawie, natomiast On powiedział mi o nowym projekcie muzycznym Litzy. Luxtorpeda. Płyta w maju. Jednak teledysk już jest. O, proszę:



Rzeczywiście torpeda, a ja... jednak zaglądam tu czasem.
Co do Luxtorpedy, to polecam: http://www.myspace.com/luxtorpedos
Jeszcze jedno, nie byłbym sobą, gdybym nie wspomniał, że "delete" wymawia się inaczej, ale artyści mają prawo do artystycznego sposobu przedstawiania świata, czy też artystyczych wizji.

1 komentarz:

  1. P.S. Dowiedziałem się, że "Dilejt" było zamierzone i celowe, jest to pewnego rodzaju spolszczenie. Amen.

    OdpowiedzUsuń